dilluns, 5 de maig del 2008

J.S. BACH - Cantata BWV 38

“Des del fons de l’abisme t’imploro"

Cor inicial

Des del fons de l’Abisme t’imploro.
Senyor Déu, escolta el meu clam!
Para la teva orella indulgent
I escolta el meu prec fervent!
Car si Tu has pogut suportar
Els vicis i pecats que hem comès,
Qui podrà, Senyor, resistir-te il·lès?


Recitatiu (Soprano)

Ai las!
Què feble és encara la meva fe
Puix, he bastit la meva confiança
Al damunt d’una terra saulosa!
Quantes vegades més, nous miracles
Hauran de seduir el meu pobre cor?
Com és? que el teu Salvador no coneixes encara,
El qui abans que se n’adoni la teva feblesa,
Sols li cal dir un mot de consol, una paraula,
Perquè repiqui, de cop i volta,
L’hora de la salvació esperada.
Confia, doncs, amb la seva poderosa mà
I en la veritat de la seva boca santa!

Text original: Autor desconegut
Traducció d’ Antoni Sàbat i Aguilera