diumenge, 5 de febrer del 2017

La Purificació de Maria (La Candelera)



(pel darrer diumenge després de l’Epifania no hi ha cantata)

          Cantata BWV 82

Ich habe genung
Ja en tinc prou


3 - Ària [Alto]
Violino I/II, Viola, continuo

Schlummert ein, ihr matten Augen,
Adormiu-vos ulls meus abaltits,
Fallet sanft und selig zu!
tanqueu-vos al tranquil i suau repòs!
Welt, ich bleibe nicht mehr hier,
Món, no em vull quedar més aquí,
Hab ich doch kein Teil an dir,
tu no em pots oferir res, de bò,
Das der Seele könnte taugen.
que a l’ànima em doni profit.
Hier muss ich das Elend bauen,
Ací, em cal suportar la dissort,
Aber dort, dort werd ich schauen
mes, allí, allí veuré embadalit,
Süßen Friede, stille Ruh.
la dolça pau, el plàcid repòs.

                           Trad: Antoni Sàbat Aguilera